Wsparcie - Support

 Witajcie Kochani

Przepraszam że tak na wstępie Was proszę o wsparcie ⃣

Ko-Fi możecie mnie wesprzeć 1 kawą w cenie 1 GBP = 5 PLN

💗

https://ko-fi.com/niufka


**


teraz końcem Lutego minie mi 6 miesięcy pobytu w Angli.

Anglia to kraj depresyjny hehe ciągłe deszcze, oraz monotonny wygląd domów. Ciągle ten sam kolor ceglany czerwony. Brak mi kolorów z Polski.

Niestety ciągle rozmyślam nad tym jak być z ukochanym i on również - jak być ze mną.

Brexit pokrzyżował nam plany i wtedy zamknięte ambasady.


**

Wczoraj przeprowadziłam się do Shirebrook, by być bliżej pracy. Musiałam się pomału już  przeprowadzić. Na świat niebawem przyjdzie mój bratanek lub bratanica :D a Niufka zbyt dużo miejsca zajmuje ha ha ha taki żart. Byście nie pomyśleli że jest inaczej.!! ja osobiście bardzo lubiłam spać na podłodze <3




**


Yey wspaniała wiadomość jest taka g. 21 zadzwoniono do niego z ofertą pracy w ochronie. Niestety martwi mnie jego zdrowie. Mam jednak nadzieje że wszystko się uda i dostanie ubezpieczenie. A. 


**


Tęsknię z bratem, bratową i Lili. Wiem że to idiotyczne. Tęsknię i za mama i psiakami. Jestem okropna xD


**


Od kiedy jedna z koleżanek z pracy zachorowała ciągle ląduję na znienawidzonym S1 i 2. Na s2 jest straszny bajzel. Wtedy wychodzi ze mnie bestia. Jestem wtedy tak zła!



Komentarze

Popularne posty