HELP : POMOC

Witajcie!

Jest już połowa marca. Marzec... A miałam wylecieć z stąd 4 miesiące temu.
Później miałam wracać po czerwcu a teraz końcem roku...

Początkiem marca przeniosłam się do Shirebrook, jak już wspominałam. Nowe uaktualnienie to powrót końcem roku. Mam nadzieję. Mam nadzieję że wszystko ruszy, bo na razie Maroko poblokowało dostęp do siebie - druga połowa kwietnia, loty - przybywanie, nawet dla Polaków. Nawet jeśli przybywają tranzytem. Sprawdzają przez paszport  narodowość... cokolwiek.

🙌🙌🙌

Sprawa z operacją żylaków mojego narzeczonego ruszyła dzięki wzięciu kredytu przez jego mamę. Tylko część, ale cieszę się że choć jej zależało na pomocy jemu. Będzie musiał zwrócić te pieniądze. Koledzy też pomogli ile mogli. Nadal jednak brakuje. Próbuję pomóc też jak potrafię. Zaczęłam proponować moje rysunki. Wiem, może nie są najcudowniejsze w świecie, ale tylko tak mogę pomóc tutaj w UK.
Ktokolwiek będzie mógł wesprzeć, choćby drobną kwotą poza tym. Podaję nr kont, z dopiskiem ,,na operację,,. Będę udostępniać osobą pomagającym ów kwoty i przelewy.

🔒GBP sort code 23-14-70 Account number 90737879
PLN 60 1020 1026 3741 0000 0000 6386
EURO bic TRWIBEB1XXX iban BE32 9671 5145 9402🔒

💭💬

Zabolało mnie jedno. Odezwała się na jednej grupie pewna dziewczyna. Zaoferowała pomoc pytając o link do zbiórki. Miałam założoną na FB. Ale niestety okazało się że wszystkie moje posty są widoczne tylko przez osoby z moich znajomych - ale takich który zaproszenie przyjęli. Przyjęła tylko jedna osoba, Asia. Tej dziewczyny z ogłoszenia posłałam wiadomość z podziękowaniem i szczegóły. Zablokowała mnie. FB ma coś takiego że można przeczytać wiadomość bez zatwierdzania jej i można od razu po przeczytaniu można dać zablokuj bez informacji wysyłającego że się przeczytało jego informację.
Zabolało, bo zostaliśmy od razu ocenieni.

💥💥

A. mnie dziś zaskoczył. Podesłał znalezioną ofertę pracy z Dubaju. Dla osoby znającej język polski. Sama w polskim nie jestem mega a w angielskim też.
Obiecałam ale nie widzę się tam. Teraz jest mi trudno.

Jestem śmieszna. Chcę by był ze mną a sama się boję wyjazdów do nieznanych mi krajów.

Komentarze

Popularne posty