hellow

Witajcie!

Mam mały tablet. Gdyby ktoś był chętny n jakiś rysunek w moim wykonaniu zapraszam do kontaktu prs z Whatsapp albo stronę.

*

Mam problem z własną weną. Dobija mnie to osobiście. Ciągle ponoszę jakieś porażki. Z resztą jak od jakiegoś czasu.

*

Kolejna sprawa to praca i zdrowie.
Mówią że bez pracy nie ma zdrowia i zdrowia bez pieniędzy czyli pracy. To jak - pierwsze było jajko czy kura?

A więc tak
Z powodu alergicznych wpadek, duszności i czasem jakiś tam spuchnięć na gębie postanowiłam zmienić departament. Jedna z osób tam pracujących na pewno się cieszy że mnie tam nie ma.

@

Zmiana departamentu okazała się nie być taka łatwa. Niestety pomimo że chciałam iść na sorter 1, 2 zostałam skierowana na voice piker. Niestety okazało się że mój słuch, dialekty angielskiego sprawiały mi trudności. Postawiono mi ultimatum. Doniesienie light duty albo powrót na vp. gdybym się nie zgodziła mogę zostać zwolniona. O tyle nie fajna sytuacja że miałam szukać pokoju by w końcu zwolnić miejsce dla dziecka. A tymczasem moja praca jest zagrożona.

@

Nadal nie możemy się dodzwonić po NIN, telefony są rozłączane. od ich dead line 23.03 już trochę czasu upłynęło a jest coraz bliżej czerwca... Co będzie później? do czerwca bez nin można pracować...

@

Moje zdrowie.
Problem z 8 w gębie i innymi, problem z słuchem ( wizyta 5.05 ); cytologia ( 10.05 mam nadzieje że nic temu nie przeszkodzi ); ponownie pojawiająca się krew w toalecie... wszystkie znaki nieba i ziemi uzmysławiają że czas i tyka i nie jestem idealna. A dodatkowo jeszcze za namową kupiłam kremy do gęby na dzień i na noc xF

@

Sprawa poszukiwania pracy u A ciągle trwa. Trzymajcie kciuki by w końcu coś się udało...

@

Z innych rzeczy...

Nie wiem

Ej weźcie.. zamówcie jakiś rysunek, pls!


Komentarze

Popularne posty