Zmiany

 Witajcie cisi czytelnicy!

-> jesli możecie pomóc zapraszam! każda złotówka się liczy!!







----Ostatni czas jest dla mnie taki jakiś, ani łaskawy ani - kopniakiem w dupę.


*

Sprawy zdrowotne w UK nieco inaczej wyglądają niż w Polsce. To co niby u nas sie robi tu sie nie robi albo nie jest uznawane za chorobe i na odwrót.


*

Jeszcze nie udało sie mi rozwiązać sprawy z krwia w nosie jak i muszli. 


*


23.05

W swoje urodziny byłam na pierwszej dawce szczepienia, przypadło mi Pfizer. Bolało jedynie w miejscu wbicia igły. Zero gorączki etc.


24.05

W sumie nie wiem po co mam tego bloga jak nikt go nie czyta w sumie jak pozostałe społecznościówki xD chyba tylko dla własnego komfortu ;v


ostatnio też nagrałam powitanie nowe na kanał. ale jak Krzysiu mi powiedział, muzyka wyszła za głośno mimo że wyciszałam >,<



Stworzyłam też drzewo linków do moich stron, zapraszam!



Czekam na weryfikacje - wejscie na wynajęcie pokoju. 20min od obecnego miejsca zamieszkania


Oraz ciesze się. A ma prace <3

Komentarze

Popularne posty