Burza myśli

 Witajcie!

lista moich stron : https://linktr.ee/hippoworld


Ostatnio doszło do kolejnych zawirowań :<

Niestety Maroko ponownie się zamkło, na początku na 2 tygodnie. Zaczeły po necie krążyć informacje o otwarciu. Ryanair ogłosił że ze wzgledu na brak zdecydowania sie meroko, zawiesza loty do lutego... i podobno w krotce po tem wizzair tez dolaczył.

krzyżuje mi to plany :( miałam wykupiony lot na 18 lutego. jeszcze nie został mi anulowany, jednak patrzac co sie dzieje bede musila przesuna lot, prawdopodobnie na maj. w kwietniu ramadan wiec odpada a potrzebuje conajmniej miesiac na zrobienie dokumentow - przy dobrych wiatrch.

ja i moje przyjaciolki bardzo sie denerwujemy. kazda z nas ma jakas swoja historie. u jednych lepsze, u innych niestety gorsze. choc na prawde chce dla nich wszystkich, wszystkiego dobrego...


od dzis polska sobie zyczy testow, niw wazne czy jest sie zaszczepionym czy nie a moze ozdrowiencem.


Komentarze

Popularne posty