Czas oczekiwania

Witajcie🙆

Kiedy ma się swoje lata😏
kiedy się kiedyś szukało😐, próbowało kilkukrotnie ale to ciągle nie było to
Pewnego dnia się poddano
I tak miesiąc zamienił się w miesiące, w rok w lata.
Osoby które poznałam były dobre, ale też każdy miał swoje demony, swoje słabości którym ulegali.
Za pewne i ja miałam swoje choć starałam się to utrzymać.
Ale później bałam się każdego zdania " muszę z tobą porozmawiać o czymś", " kocham ciebie i ją", " zakochałem się w niej ", "nie przyjeżdżaj bo będzie gorzej", " byłem na imprezie i znów uległem, nie potrafię inaczej ", " będziemy się widzieć co kilka miesięcy", etc itp To wypowiedzi kilku osób.
Bałem się później odbierać telefonu by znów czegoś nie słyszeć, by się nie dowiadywać.
Z niektórymi osobami mam kontakt po dziś. Z jednymi lepszy z innymi mniej intensywny. Znam pewne ich sekrety których nie powierzyli innym wcześniej.
Akceptowałam, chciałam pomóc.
Przyjaźnimy się, wspieram dobrym słowem, jeden wspiera mnie bardzo do dziś i pomaga w sprawach za które jestem mu bardzo wdzięczna. I mam nadzieję że pewnego dnia będę mogła się mu odwdzięczyć.
Flirt i kuszenie.
Czas upłynął, przestało mi zależeć.
Przyjęłam do wiadomości że nie będzie mi pisane mieć kogoś do kochania, że ja jestem skłonna kochać. Że ktoś pokocha mnie, że będę mieć rodzinę.
No i się stało.
Zakochałam się.💕


Komentarze

Popularne posty