Co ostatnio w trawie piszczy? What's up in the grass lately?

 Witajcie Kochani


Od kiedy straciłam prace w Polsce, postanowiłam zabrać się za nadgodziny tutaj, do czasu kiedy nie zaczną mi zabierać podatku. Co w sumie za chwile będzie.

Coś udało mi się odłożyć to postanowiłam spłacić mały kredyt, w sumie miałabym już połowę uzbieranych pieniędzy. A potem za namową postanowiłam kupić skromny laptop, do lepszego wyszukiwania informacji i wypełniania wniosków etc. Przyznaję się że czasem mi trudno coś odnaleźć czy wypełnić z poziomu telefonu.

⵿


Dziś w nocy pojawił się nowy rok! Choć były spekulacje że 2021 nie nastąpi a pojawi się 1.13.2020 Choć jestem ciekawa jaką nazwę by nosił?  Macie jakąś sugestię?





Jeszcze nim nastąpił nowy rok. Przyjaciółka do której prac serdecznie zapraszam. Rękoczyny Blondyny 

᷀ Wspominając jeszcze utalentowane osoby trzeba wspomnieć jeszcze o Kasi i jej FP Kasia Czopka Art oraz o Klaudii i jej tortach 3D, niestety nie ma FP. Jest jeszcze Madzia która przeniosła się do męża w Maroku i tam uczy, również online angielskiego :) jest Asia która potrafi wejść w trans i pomóc zagubionym osobom 🤗

A teraz może będę kontynuować o co mi chodzi. Otóż tej Blondynie spodobało się przedstawienie dla niej, postaci do narysowania. Choć jestem w szoku że jej wyobraźnia na chwilę odpoczęła, poprosiła o stworzenie opisu jakieś postaci do narysowania. JA SIE POWTARZAM przepraszam. Tak czy inaczej, wpadła na pomysł bym stworzyła książeczką z bajką jakąś. W końcu się zgodziłam, ale ja tworze ona rysuje do tego prace. 

Więc powstanie książeczka z treścią dla dzieci i dla dorosłych o opiece nad zwierzętami. Mam nadzieję że się wszystko uda :)


12 stycznia w 2021 roku, będzie obchodzony Yennayer  Amazigh 2971 ⵣ


No i się też stało. UK wyszło z UE. Martwi mnie to. Kiedy człowiek chce zacząć żyć z kimś a wszędzie spotyka przeszkody, utrudnienia czy też zagadki życiowe. Ale na prawdę nie chcę się poddawać choć możliwe że los nam zweryfikuje plany na miejsce wspólne.

Od wczorajszego dnia Mansfield i okolica została poddana 4 TIER obostrzeń. Ograniczone wyjścia, praca - dom - sklep spożywczy - wyjście na spacer z zwierzęciem
W Polsce postanowiono też od 28 Grudnia nieco zaostrzyć wjazdy. Albo szczepionka albo kwarantanna.

Jak spędziliście nowy rok? Czy są jakieś postanowienia?




Komentarze

Popularne posty