W Nowym Roku - Przemyślenia, oczekiwania In the New Year - Reflections, expectations

💓 Witajcie!

Co u Was słychać? Czy macie jakieś Noworoczne postanowienia już za sobą?


Jak toczą się Wasze losy?

... po za ciszą na eterze, tutaj?


U mnie rok taki jak końcówka. Ta sama praca i te same problemy i senne marzenia o tym że może cos się uda.

Przebywając z bratem i jego narzeczoną, więcej sprzątam. Muszę niestety przyznać że córką nie jestem idealna. Mam nadzieję że kiedy wrócę, będę lepsza dla mamy. Wiem że tutaj  też nie jestem idealną siostrą, ani idealną - przyszłą bratową. Staram się za bardzo nie przeszkadzać.


Dodatkowo jestem straszną hipokrytką wobec nie jedzenia mięsa i nabiału. Odcięłam szybko wszystko. Na początku było okay, ale później zaczęłam to łamać. W ten sposób niestety przyczyniam się krzywdy :(


Niezgodność pojawia się i w innych kwestiach. Może staram się zrozumieć - Ale tak na prawdę ciągle popełniam błędy? Nie jestem w tym dobra. Wiele rzeczy jak widać nie rozumiem. A przecież chciałabym rozumieć dobrze i popełniać mniej błędów. Nie uważałam siebie za kogoś idealnego. I raczej uważać nie będę. Ale walki psychologiczne nie są dla mnie. Jestem słaba.


Nie jestem jakaś mega super. Ale ostatnio miałam przyjemność narysować 4 kotki na pewne zamówienie. Współpraca podobała się pani. Mam nadzieję że się spodoba i córce. Czekam na referencje.

Mr Mokie


Baloo


Nala


Muddle (*)


Przyjaciółka pomogła mi też przetłumaczyć tekst życzeń, od kotków dla solenizantki

Solenizantka lubi kwiaty wiśni





Komentarze

Popularne posty