@Ludzie

Witajcie 🌹
Wczoraj powróciłam do Mansfield 
Dlaczego?





Bo ludzie są różni od co.
Mieszkałam już w pokoju 7 osobowym na Słowacji, 5 osobowym w Kołobrzegu. A ostatnio z dodatkowo 2 osobami u których wynajmowałam pokój.
I powiem że totalnie brak zgrania. Ja nie będę zmieniać siebie by komuś było dobrze, świadomie przyjmując pod swój dach. Wiedząc w jakim stanie ma się dom. Myślę że jedynie osoba potrafiąca chodzić " po słowiczej" podłodze, byłaby w stanie tą osobę zadowolić.

Nie będę się rozwodzić co się tam działo. Ale okazało się że jeszcze nie opuściłam mieszkania a byłam już obgadywana w pracy. Dowiedziałam się o tym kiedy już się wyprowadziłam. Usłyszałam przypadkiem szczegóły które znał tylko brat. Więc siłą rzeczy to ona musiała wszystkim opowiadać. Na prawdę się 🤬 

Powiem więc tak. :
Jeśli macie zamiar komuś wynajmować pokój i wkurza was własny dom bo skrzypi jak starszej osobie kolana albo jeszcze gorzej, mówcie wcześniej o swoich wymaganiach. Na przykład to - nie wstawiaj wcześniej przede mną" ; - bądź aktywna w ciągu dnia gdy wszyscy nie śpią a nie rano gdy wszyscy śpią" bo pasujesz komuś dzień 😵👿 

I inne takie.

🇬🇧

Ale nie ma sensu strzępić sobie myśli czy języka.

Ostatnio też zaczął się mi buntować telefon.

Tak w ogóle to zaczyna się jutro zabawa z Ester świętem Wielkanocy. Udało mi się załapać na dwa dni urlopu i mam 4 dni dla siebie i pamiętnika 🥰 choćbym nie wiem jak dużo pisała to i tak nie będę w tym a najlepsza. Z resztą sami wiecie

Pod koniec kwietnia, szukam pokoju. I zastanawiam się nad kupnem biletu do Polski w listopadzie

Komentarze

Popularne posty